petak, 1. siječnja 2016.

Happy NewYear!

Prvi post u 2016. pišem sva sretna i nasmijana!
Još me od Božića drži nekakva neizmjerna zahvalnost zbog obilja koje imam, zbog ljubavi koju živim, zbog mogućnosti koje mi život nudi ili koje sam stvorila, nije važno...
Prošla godina je bila solidna. Ne mogu reći da je bila loša, niti da nisam mogla bolje. Ne razmišljam previše što se sve dogodilo, kako i zašto jer se želim fokusirati na ono preda mnom.
Rekla bih samo da je bila u skladu s mislima, poduzimanim akcijama, s uvjerenjima i s osobnim izborima.









Petak, večer, prigušeno svjetlo, ukrašeno božićno drvce... mir.
 Takav mir želim i vama. 

On dolazi  u tišini, a onda shvatite da nije nikada nigdje ni otišao. Vi ste otišli...
Sreća prati hrabre, zato, želim vam svima da krenete putem svojih snova jer se na tom putu nalazi sve ono što znate da zaslužujete. Neka 2016. bude godina u kojoj ćete se prisjetiti da je zdravlje prirodno stanje, da je ljubav u vama i da ste stvoreni savršeni...
Odlučite. I kreirajte novu realnost, vaš predivan život...




















Broj komentara: 11:

  1. Sretna Nova, Franka! :)
    koja linija, juhuuuu!
    Želim ti puno mira i da ti dođe sve o čemu razmišljaš ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecna Nova, puno uspeha! Super post

    Ugodan dan Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  4. i mene drži neko dobro raspoloženje...divne fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećna Nova godina draga!
    https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Best wishes for a prosperous year!

    Beautyfollower.blogspot.gr

    OdgovoriIzbriši